מהי הדלת המתאימה לך?

דלתות כניסה לבית ניתן להשיג כיום ממגוון ספקים, בסגנונות עיצוב שונים ומחומרים מגוונים אשר מביאים לתוצאה הסופית של דלתות מעוצבות יפהפיות ומרשימות גם אם מדובר בדלתות פלדה . לעיתים עודף ההיצע גורם ללא מעט בלבול וקושי בקבלת ההחלטה הנוגעת לבחירת דלת הכניסה לבית. אנו טוענים כי דלת כניסה המתאימה לכם ביותר היא דלת אשר מתאימה לאופי דיירי הבית כמו גם הדלת אשר גורמת לכם להרגיש הכי בנוח זו יכולה להיות דלת כניסה מעוצבת או דלת פלדה או דלת מעוצבת בסגנון נקי ונטול הידורים. להלן הקריטריונים שצריך לקחת בחשבון בבואכם לבחור דלתות כניסה :

דלתות , מאילו חומרים?

ישנם אנשים אשר כבר בתכנון עיצוב הבית העדיפו לבחור בחומרים מסויימים. בהקשר זה, דלתות כניסה נועדו להמשיך ולזרום עם קווי העיצוב הקיימים בבית. ישנם בעלי דירות אשר אוהבים את המראה המתכתי-מינימליסטי אשר לבטח יבחרו דלתות פלדה בתור דלתות הכניסה של הבית ולעומתם, אוהבי העץ המלא והמראה הכפרי יבחרו בדלתות העץ. באותה המידה ניתן אף לשלב בין חומרים שונים על מנת ליצור את דלת הכניסה המושלמת עבורכם בהתאמה ספציפית כגון שילובי עץ ומתכת, מתכת וזכוכית וכו'.

סגנון דלתות כניסה

דלתות כניסה נועדו להקנות לביתכם את הסגנון או ה- "שיק" אשר ברצונכם להקרין כלפי חוץ וגם כלפי הנמצאים בבית. מבחינה זו ניתן לבחור דלתות מעוצבות מתוך מגוון סגנונות וביניהם :
דלת כניסה בסגנון קלאסי.
דלתות בסגנון הייטק.
דלתות עם חלונות וויטראז'.
דלת כניסה אלגנט.
דלתות מודרניות.

חברות מובילות לייצור, שיווק והתקנת דלתות כניסה בארץ (כדוגמת דור דיזיין) נבדלות בניהן בקווי עיצוב ייחודיים שהם פרי פיתוחו של אדריכל החברה הספציפית או של מעצבי דלתות מומחים בתחום.את חברת דור דיזיין מייחדת העובדה כי ניתן לקבל דלת כניסה בסגנון אישי ולהזמין כמעט כל שילוב רצוי לדלת. דור דיזיין מתאפיינת בגמישות גבוה בהתאמה לטעמו של הלקוח.

התאמה לכניסה לבית

דלת הכניסה שתתאים לכם ביותר היא ללא ספק דלת אשר "מתלבשת" בצורה הטובה ביותר בחלל הכניסה. לשם כך, דלתות כניסה רבות מגיעות במגוון גדלים על מנת להגשים עבורכם את הציפיות, אך חשוב שתהיו מודעים לסוגי הדלתות השונות אשר מתאימות לפתחי כניסה שונים :
דלת יחידה – זוהי דלת יחידה בודדת ומעוצבת אשר מתאימה לפתחי כניסה צרים אשר עומדים בתקן.
דלתות כניסה כפולות – אלה דלתות אשר בנויות משתי יחידות כאשר היחידה הראשונה נסגרת ונפתחת ואילו השנייה מקובעת למקומה ויכולה להיפתח ע"י שחרור נעילתה מהרצפה. דלתות כאלה מתאימות לפתחי כניסה גדולים.
דלתות בעלות יחידת צד – דלתות מעין אלה כוללות יחידת צד אשר אינה מביאה להגדלת חלל הכניסה (אינה יכולה להיפתח) אך מהווה חלק בלתי נפרד מהדלת הראשית המעוצבת.