דלתות כניסה יוקרתיות המעוצבות עם או בלי חיפוי זכוכית

יותר ויותר אנשים מחפשים היום קונספט עיצוב שמשדר יוקרה.
בדיוק בשבילם מייצרת חברת דור דיזיין מגוון דגמים שהם הרבה מעבר לדלתות הפלדה הבסיסיות.
ואין זה אומר שהעיצוב בא על חשבון הביטחון – דלתות כניסה אלו משלבות את כל החוזק והבטיחות של דלתות פלדה על כל מנגנוני הנעילה המשופרים שקיימים בשוק ועל דלת זו מולבשים עיצובים כיד הדימיון
מה שיוצר שילוב מנצח של דלת פלדה עם חיזוקים ומראה יוקרתי ומעוצב.

דלתות כניסה מעוצבות

עם שילוב של חיפוי זכוכית דקורטיבי או בלי, סדרת דלתות כניסה מעוצבות של דור דיזיין משלבות כל עיצוב אפשרי שיעניק לדלת שלכם מראה ייחודי ולפי טעמכם.
הדלתות (שאגב מיוצרות באופן מלא במפעל דור דיזיין עם עבודה כחול לבן) עוברות עיבוד,ליטוש וצבע יסוד ועליו צביעה אומנותית ,חריטת לייזר, הוספת פנלים או שילוב של סוגי פרזולים ועיטורים לנוי.
חלק ניכר מהדלתות משולבות חלון או חיפוי זכוכית שעליו יכולה לבוא חריטת לייזר, חריטה בשילוב צביעה אומנותית וגם סורגי נפחות.

דלתות פלדיניום

חברת דור דיזיין לקחה את תחום הדלתות המעוצבות צעד אחד קדימה ופיתחה קו דלתות יוקרתי עוד יותר הנקרא – פלדיניום.
דלתות כניסה פלדיניום משלבות את כל היתרונות של דלתות פלדה על מנעולי הביטחון המוכרים ובנוסף מקבלות חיפוי כפול של לוח פלדה ולוח אלומיניום מרוכב.
יחידות האלומיניום מעניקות מראה יוקרתי ומוסיפות חוזק ועמידות מפני חלודה ופגעי מזג האויר בצורה מיטבית.
לדלת פלדיניום שילוב של זכוכית, ציפוי צבע או אנודייז יוקרתי ורמת גימור גבוהה ביותר.

דלתות עם חלון זכוכית

בחרנו לתת כבוד לדלתות המשלבות חלון זכוכית נוכח הפופולריות הרבה של דלתות אלו.
מדובר בזכוכית בידודית עבה ובטיחותית ולעיתים זכוכית עם שילוב ויטראז' .
שלרוב משולבת עיטור ,פרזול או נפחות. ניתן לקבל דלתות משולבות זכוכית הן בדלתות הכניסה המעוצבות והן בליין פלדיניום

דלתות עם חיפוי זכוכית

סדרת הייטק זכוכית של פלדיניום הן דגמים במראה אצילי של ממש.
אלו דלתות המשלבות חיפוי זכוכית כחלק מציפוי הדלת.
חיפוי זכוכית זה נעשה בדור דיזיין והשילוב שלו בדלת מעניק לה מראה יוקרתי ביותר עם ברק שלא דומה לאף חיפוי אחר.
היחודיות הגדולה שיש לחברת דור דיזיין היא בכך שכל הליכי הייצור של הדלת נעשים תחת המפעל שלנו כולל יצור חלונות הזכוכית שבדלת, החיפוי ,פרזולים ,נפחות ועוד.
כך שלמרות שיש חברות נוספות העושות עבודות עם ,אצלנו בדור דיזיין כשמזמינים זכוכית מעוטרת שתשתלב בתוך הדלת הדוגמא יכולה להמשיך גם על הדלת כולה בצורת חריטות או דוגמה אחרת.
שילוב של חיפוי זכוכית דקורטיבי מראה זה של התכתבות אותו קו עיצובי הן בזכוכית והן על גבי כל הדלת יוצר יופי מיוחד.
דור דיזיין מסוגלת לייצר מגוון דוגמאות כמעט אין סופי וכן עיצובים המשלבים הממזגים ביחד את כל חלקי העיצוב בתוך דלת החלומות שלך.

D7134-דלתות כניסה D7134-דלתות כניסה

דלתות כניסה יוקרתיות – כל מה שיהפוך את המבנה ליוקרתי

אחת השאלות שאנשים תמיד שואלים את עצמם היא, מה הופך מבנה ליוקרתי, ובכלל מה הופך פריט או חפץ ליוקרתי? מה מבדיל בין יוקרתי לפשוט? ברור מאליו שהעלויות הן אלה שמבדילות בין השניים, אך במקרים לא מעטים, מה שאנשים מסוימים יתפסו כיוקרתי, ייתפס כפשוט בעיניי אחרים, בעוד שמה שייתפס פשוט בעיניי אנשים מסוימים, ייתפס כיוקרתי בעיניי אחרים. באופן טבעי זה עניין של נקודת מבט.
דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות בכל הקשור לעולם של דלתות כניסה יוקרתיות. אפשר לומר שכאן יותר פשוט להבין מה יוקרתי ומה לא. הרי דלת כניסה מעץ, דלת פשוט שקל מאוד לפרוץ אותה או להוציא אותה מהמקום, היא מן הסתם לא תיחשב כיוקרתית, מצד שני, דלתות אשר קשה לפרוץ אותן, דלתות מעוצבות יפה, דלתות שמכילות אלמנטים שונים, הן ייחשבו בתור דלתות כניסה יוקרתיות.
לפני שנסביר היכן רצוי להתקין דלתות כניסה יוקרתיות וכיצד בוחרים דלתות שכאלה, חשוב לומר, לא בכל מקום ולא בכל זמן, נכון להתקין דלתות כניסה יוקרתיות, הרי יש מבנים שבאופן טבעי דלתות שכאלה לא יכולות להתאים. מצד שני, יש מקרים בהם נכון יותר להתקין דלתות כאלה, שכן דלתות פשוטות גם לא יעשו את העבודה מבחינה בטיחותית וגם לא מבחינת עיצוב.

דלתות כניסה יוקרתיות

היכן נתקין דלתות יוקרתיות

דלתות כניסה יוקרתיות נתקין במבנים כגון, בתים פרטיים יוקרתיים, בתים שהבעלים שלהם רוצים למתג את עצמם כסמל למעמד כלכלי או חברתי.
כמו כן במבני מסחר ומשרדים יוקרתיים, גם כאן זה עניין של מיתוג, שכן מקום בו הבעלים רוצים למתג את עצמו כבעל משרד עשיר, יוקרתי, משרד שפונה לקהלים במעמד הגבוה, סביר להניח שהוא ירצה לעצב את המשרד בהתאם ולכן יבחר בדלתות כניסה יוקרתיות.

כיצד בוחרים דלתות יוקרתיות

הדרכים הנכונות הן, באמצעות עיצוב ייחודי ומרשים, כמובן שהוא צריך גם להיות עיצוב יקר ולא זול, בין אם הוא עשוי שיש או אבנים וכן באמצעות אמצעי ביטחון שהדלת מספקת, מנגנוני הנעילה שלהם.

אצלנו תמצאו דלתות יוקרתיות

אצלנו בדור דיזיין תוכלו למצוא דלתות כניסה יוקרתיות במחירים נוחים, פנו אלינו בטלפון 1-700-500-580.
דלתות כניסה יוקרתיות