דלתות כניסה מעוצבת משביחה את הנכס

דלת כניסה מעוצבת מעבר להיותה פריט פונקציונלי שנועד לשמש מטרה מסוימת ומעבר לכל הפילוסופיה סביב חשיבותה של דלת הכניסה והרושם שהיא יוצרת על מי שנכנס אליך הביתה וכו'. הרי שלדלת כניסה מעוצבת יש משמעות כלכלית למי שמעוניין לשדרג את הנכס שברשותו במיוחד כשמטרתו היא למכור את הנכס.
אם כן כאן אנו באים לבדוק את משמעותה של דלת כניסה מעוצבת בהיבט הכלכלי. ברור שמי שבידו נכס להשקעה, לא יקנה את הפילוסופיה מאחורי משעותה של דלת כניסה והרושם שהיא משאירה וכו'. מבחינת בעל הנכס כל עניינו הוא להרוויח יותר מהנכס ולהשקיע פחות ולכן השקעה שלא מניבה תשואה היא השקעה לא כלכלית. הנוסחה הזו נכונה לכל עסק.
לכן עלינו לבחון את משמעותה של דלת הכניסה לגבי נכס שעומד להשכרה, ולגבי נכס שעומד למכירה.
כידוע אחד הדברים שהכי משפיעים על הלקוח ברכישת מוצר או שרות הוא הרושם הראשון שהוא מקבל. לשנות את הרושם הראשוני קשה יותר מאשר ליצור אותו במפגש הראשון של הלקוח עם המוצר או השרות. לכן מתבקשות המסקנות הבאות.
נכס שעומד להשכרה. כאשר מדובר בנכס שקהל היעד שלו הוא סטודנטים, משפחות צעירות וכדומה שמחפשים דירה זולה להשכרה ומוכנים להתפשר על רמת הדירה ובלבד שהמחיר יהיה זול, הרי ברור שאין טעם להשקיע בדלת מעוצבת יקרה אבל בהחלט כדאי לבדוק אפשרות שבמקביל לסיוד הבית שמשאיר רושם של דירה מטופחת לבדוק גם אפשרות של שידרוג דלת כניסה קיימת באמצעים פשוטים ובעלות מינימלית כגון הוספת אריחי מתכת, נוקש וכדומה. דלת כניסה כזו תשדרג את הכניסה ותשאיר רושם ראשוני טוב ותגרום להעדפה של הדירה שלך על פני דירה מקבילה. ב"גלטל" מתמחים בשיפוץ דלתות, ומכירת אביזרים ופרזולים לעיצוב דלתות ברמות שונות.
בית שעומד להשכרה שקהל היעד שלו הוא אנשים אמידים שמחפשים בית נוח ויפה ברמה גבוהה ודאי יעדיפו בית שדלת הכניסה שלו מהודרת ומרשימה ברמה תואמת את פנים הבית. דלת כניסה מעוצבת תימור רושם ראשוני של בית מרשים ומזמין ואם הכניסה כך הפנים לפחות כמו הכניסה ושווה ללהכנס ולראות מה יש לו עוד להציע. יהיה קשה לשנות את הרושם הראשוני. נכס כזה יהיה קל יותר להשכיר אותו וניתן יהיה לקבל שכירות גבוהה יותר עבורו.
נכס שעומד למכירה. כאשר הנכס שעומד למכירה הינו נכס שדורש שיפוץ יסודי, ברור שאין סיבה כלכלית להשקיע בנכס על מנת להשביח אותו כיון שהרוכש יעדיף לשפץ את הנכס מא' ועד ת והוא לא יתיחס לרמת העיצוב והיופי של הנכס אלא לכדאיות של רכישת הנכס כשנלקחת בחשבון עלות שיפוץ כוללת.
לעומת זאת נכס שעומד למכירה במצב טוב ושהקונה הפוטנציאלי לא יזדקק לבצע שיפוץ מהותי בנכס, הרי שדלת כניסה מעוצבת תשביח את הנכס, תיצור רושם ראשוני מרשים ותגביר את החשק להמשיך ולבדוק כאשר הרושם הראשוני מלווה אותו בהמשך. לכן לנכס כזה יש חשיבות גבוהה למראה דלת הכניסה. ככל שהנכס יקר יותר כך הרושם שצריך ליצור הוא גדול יותר והכדאיות בהשקעה בדלת מרשימה יותר, כלכלית יותר.
לא אחת אנו נתקלים במצבים בהם אנו פוגשים אדם בפעם הראשונה, כגון פקיד או מלצר שעבר עליו יום לא מוצלח והשרות שהוא נתן לנו היה לא מכובד. הרושם הזה ישאר לנו לאורך זמן ויעבור הרבה זמן עד שנאזור אומץ להכנס שוב לאותו מקום או לקבל שרות מאותו אדם על אף שהוא בטסעו אדם מאד נחמד ומסביר פנים.
אם כן המסקנה המתבקשת היא שפרט לבית שעומד לשיפוץ כולל הרי שכל בית או דירה שדלת הכניסה שלה מעוצבת ברמה כזו או אחרת, משביחה את הנכס. עלות ההשקה בעיצוב דלת הכניסה היא ביחס לשווי הנכס וקהל היעד שלו. בין אם מדובר בנכס שעומד להשכרה ובין אם מדובר בנכס שעומד למכירה.

דלתות כניסה D9807