דלתות פלדה מעוצבות

דלתות פלדה הוא שם נרדף לדלת משוריינת או דלת רב בריחית. דלתות פלדה הם מוצר בטחון שפותח בשנת 1973 על ידי שני ישראלים והמוצר נקלט בשוק הישראלי בצורה מדהימה עד כי דלת פלדה הפכה לסטנדרט בכל בניין חדש שנבנה בישראל.
כיום דלתות פלדה מיוצרות במספר רב של מפעלים בארץ. המפרט הטכני של דלת פלדה בסיסית הוא כמעט זהה אצל כל החברות שמייצרות דלתות פלדה. זו גם הסיבה שדלת פלדה סטנדרטית היא מוצר זול יחסית בהשוואה לדלת פלדה מעוצבת.

דלת פלדה מורכבת משני לוחות מתכת בעובי 1.5 מ"מ שעוברים תהליך של כיפוף. 2 לוחות אלו מהווים את היקף הדלת. בין הלוחות מולחמים קורות חיזוק ממתכת. קורות החיזוק מחברים בין הלוחות ומקנים לדלת את החוזק שלה. בין הקורות מושחלים חומרי בידוד. בידוד הדלת גורם לחסכון באנרגיה ומונע חדירת רעשים מן החוץ לתוך הבית וכנ"ל מן הבית לחוץ. בכל דלת פלדה סטנדרטית משולב מנעול רב בריחי הנועל את הדלת בכל 4 הכיוונים: למעלה, למטה ולצדדים. את המנעול הרב בריחי מפעיל צילינדר מתוחכם. לכל דלת פלדה משולב פנל מנעול המגן על המנעול ועל הצילינדר מפני פריצה.

הסיבה להצלחת דלתות פלדה בשוק הישראלי היא תחושת הביטחון שמקנה דלת פלדה שמשולב בה מנעול רב בריחי וצילינדר מתוחכם המוגן מפני פריצה.
לאחר חדירת דלת הפלדה לשוק, השלב הבא היה באופן טבעי שדרוג דלתות פלדה לדלתות מעוצבות. לקחת דלת פלדה עם כל היתרונות ולהלביש עליה עיצובים.

אנחנו בדור דיזיין מתמחים בעיצוב ויצור דלתות פלדה מעוצבות. בדור דיזיין לוקחים דלת פלדה בסיסית ערומה מכל כיסוי ואביזרים ומלבישים עליה עיצובים בטכניקות שונות.

אצלנו בדור דיזיין עושים שימוש בטכניקות יחודיות כגון שילוב חלונות ויטרז', חלונות סורג לייזר כלוא בתוך זכוכית בידודית, שילוב אביזרי נפחות, אלמנטים עיצוביים מיציקות אלומיניום ופולימר, צביעה בתנור בטכניקות בלעדיות, שילוב הדפסה מובלטת על הדלת, שילוב פנלים מעוצבים בלעדיים, ידיות מעוצבות בסגנונות שונים, עיצוב דלתות פלדה בסגנון הייטק משולב לוחות אלומיניום צבועים וסופו של דבר מתקבלת דלת מעוצבת עם כל היתרונות של דלת פלדה.
התחום של דלתות פלדה מעוצבות פרוץ ורבו ההעתקות והזיופים.
בכדי למנוע זיופים אנחנו בדור דיזיין מנפיקים לכל דלת תווית מתכת עם מספר סידורי המבטיח ללקוח שהוא מקבל דלת מקורית, עם כל האחריות.
דלת פלדה מעוצבת הוא מוצר יקר, לכן אצלנו בדור דיזיין כל דלת פלדה מעוצבת עוברת תהליך בקרת איכות מחמירה בכדי להבטיח מוצר מושלם ואיכותי.
לכל דלת מצורפת תעודת אחריות.
הסיבה שלקוחות חוזרים לרכוש בדור דיזיין היא לא רק בגלל המגוון העצום של דלתות פלדה מעוצבות ולא רק בגלל איכות המוצרים שלנו אלא בעיקר בגלל תודעת שירות גבוהה שב כל לקוח זוכה לשרות VIPD9565-Update

דלתות כניסה D9699

דלת פלדיניום דגם D9699 פסים


דלתות כניסה D7147

דלתות כניסה D7147

דלת פלדה חתך פנימי