דלתות כניסה פלדה – דגמים נבחרים

הלבשת מגוון רחב של עיצובים על בסיס של דלת פלדה קלאסית.

מבצעים על דלתות כניסה

Why-Doordesign-Banner

עוד על דלתות כניסה פלדה – דגמים נבחרים

דלתות כניסה פלדה מעוצבות הן פיתוח של דלת הפלדה הקלאסית שהשתרשה בזכות תחושת הביטחון שהיא מקנה לדיירי הבית והבידוד הטרמי והאקוסטי שהן חלק מתכונות דלת הפלדה.

דלתות כניסה פלדה מעוצבות משלבות אלמנטים עיצוביים שונים על בסיס דלת הפלדה כגון מסגרות דקורטיביות, חלונות סורג מעוצבים, חלונות ויטראז׳, אלמנטים בסגנונות שונים כגון יווני, קלאסי, נפחות ועוד. לאחר הרכבת כל האלמנטים העיצוביים הדלת עוברת צביעה בתנור בצבע עמיד לאורך שנים.

לאחר הצביעה משלימים את הרכבת האלמנטים החיצוניים כגון צירים, גומי אטימה, ידיות משיכה, נוקשים, אריחי מתכת מעוצבים ועוד..

כך מתקבלת דלת כניסה מפלדה מעוצבת.

בכל הדלתות משולב מנעול רב בריחי קלאסי של דלת פלדה עם צילינדר איכותי.

דלתות כניסה מיוחדות – מה שמיוחד הוא גם מה שיפה

כשאנחנו עומדים מול דלת כניסה, לא פעם אנחנו רואים את אותו הדבר. אנחנו מתקשים לראות בדלת משהו מיוחד, הרי יש לה ידית, יש לה עינית, העיצוב שלה הוא לרוב אותו דבר, על כן קשה לנו לראות בה משהו מיוחד.
אך זה לא מדויק, אנחנו יכולים למצוא היום קטלוגים שלמים עם דלתות כניסה מיוחדות, בין אם מדובר בדלתות כניסה לבניינים ובין אם מדובר בדלתות כניסה לבתים פרטיים, דירות מגורים, משרדים ועוד. במהלך השנים נוצרו ושווקו יותר ויותר דלתות כניסה מיוחדות, מתוך הנחה שיש אפשרות לעצב את הדלתות אחרת, בצורה יותר אטרקטיבית מאשר בעבר, יש אפשרות להפוך את הדלתות לפריט ייחודי שיוצר עיצוב מיוחד ומשלים למבנה.
בשביל ליהנות מאותן דלתות כניסה מיוחדות, יש לחשוב במונחים רחבים, קרי, יש לחשוב על החומרים מהם עשויות הדלתות, יש לחשוב על הצבעים בהם הן צבועות, וכן על אלמנטים נוספים אשר נכללים בדלת, בצורה כזו או אחרת. חשוב לומר, הגדרה של מיוחד היא חמקמקה, שכן מה שמיוחד עבורנו לא בהכרח יהיה מיוחד עבור השכן שלנו, למרות שבמקרה של דלתות כניסה מיוחדות, נדמה שהרבה יותר קל להגיע להסכמה מה מיוחד ומה לא.

דלתות כניסה מיוחדות

מהי בעצם דלת מיוחדת

דלתות כניסה מיוחדות, הן דלתות אשר מכילות אלמנטים שאנחנו לא נמצא בכל דלת. בין אם מדובר באלמנטים של עיצוב ובין אם מדובר באלמנטים מעשיים.
למשל, אנחנו יכולים למצוא דלתות כניסה מיוחדות עם ויטראז'ים באמצע הדלת או עם חלון סגור במרכזו. זה משהו שאנחנו לא נמצא בכל דלת, מן הסתם. כך גם בכל הקשור לצבעים, ידיות ומאפיינים אחרים.

כיצד בוחרים דלת מיוחדת

הדבר הנכון לעשות הוא, לחפש את השילוב המושלם בין הדלת לבין המבנה. עלינו לבחון איזו דלת יכולה להתאים למבנה שלנו. רק לאחר מכן אנחנו יכולים לבחור בדלת אשר יכולה להתאים לנו.

אצלנו קונים דלתות בזול

אם אתם מחפשים דלתות כניסה מיוחדות במחיר אטרקטיבי, פנו אלינו, דור דיזיין ואנחנו נשמח להציג בפניכם קטלוג עשיר במחירים נוחים. פנו אלינו בטלפון 1-700-500-580 ונשמח לעזור לכם.
דלתות כניסה מיוחדות

הצג כפתורים
הסתר כפתורים