דלתות חוץ עם אחריות ל-15 שנה

דלתות כניסה מעץ

דלתות כניסה מעץ

דלת כניסה פלדה או דלת עץ מה לבחור? האם לבחור בדלתות עץ שעל יופיין של דלתות כניסה מעץ אין חולקים או להתעקש על המאסיביות והביטחון שמעניקות דלתות כניסה מפלדה.
על היופי של העץ אין עוררין, האלגנטיות והמראה המהודר שמעניק עץ משווה לכל דלת כניסה מראה מהודר ומעוצב. מצד שני דלתות כניסה מפלדה מעניקות הגנה טובה מפני פריצות, אלו דלתות שבתוכן מנעולי מולטילוק וחיזוקי פלדה ואלומיניום ,הן עמידות למים ,קרינה ופגעי מזג אוויר הרבה יותר מאשר דלתות עץ. אז מה עושים? משלבים!

רבים לא רוצים לוותר על היתרונות  של דלתות כניסה מפלדה.  מי שמשפץ או מעצב דירה או בית יכול ליהנות כיום ממבחר רחב של דלתות כניסה יכול היום להנות משני העולמות – דלתות כניסה עם ציפוי עץ עדין שמעניק מראה עץ אך אינו דורש את התחזוקה של דלת מעץ מלא וגם מעניק את כל היתרונות של דלתות כניסה העשויות פלדה.
רבים בוחרים במיוחד ללכת על דלתות מעץ, או כאלו המשלבות בין עץ לחומרים נוספים (כמו גם דלתות כניסה דמוי עץ).
אילו אופציות קיימות לבחירה של דלתות כניסה מעץ ומהם השיקולים העיקריים ללכת על סוג זה של דלת כניסה לבית?
d7237-aw08 דלתות כניסהd7234-aw07 דלתות כניסהd7235-aw04 דלתות כניסה

חומר המעניק תחושת חמימות וביתיות – דלת כניסה מעץ

נתחיל עם הסיבות העיקריות בגינן בוחרים אנשים רבים דווקא בדלתות מעץ כדלתות הכניסה לבית או לדירה – נראה כי הסיבה העיקרית היא כי עץ הוא במובנים רבים חומר "חם", בניגוד לחומרים "קרים" יותר כמו מתכת. העץ גורם לרובנו, במודע או שלא במודע, להרגשה של חמימות וביתיות. כולנו מכירים את התחושה הנעימה והחמימה המתקבלת כאשר נכנסים לצימר הבנוי כולו מעץ – חומר זה משדר קרבה לטבע, חמימות ועבור רבים מאיתנו – ביתיות. לכן, לא פלא שרבים בוחרים לשלב עץ בדלתות הכניסה לבית שלהם –פריט דרכו עובר כל מי שנכנס או יוצא מהבית.

מהם הסוגים העיקריים של דלתות כניסה מעץ הזמינים עבורנו בישראל? חשוב לציין כי קיים מגוון עצום של דלתות כניסה מכל סוג, גם בנישה מסוימת ומוגדרת כמו דלתות עץ.
לצד דלתות כבדות ומאסיביות העשויות כל כולן מעץ מלא ודלתות עץ קלות יותר המגיעות עם חריטות ועיטורים שונים, ניתן ללכת כאמור גם על דלתות כניסה דמוי עץ – דלתות המדמות בצורה טובה מאוד מראה ומגע של עץ אמיתי, אך מתחת לעץ יש דלת פלדה מחוזקת עם חומרים שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות ולא ידרשו תחזוקה שוטפת.
בנוסף, קיימים סוגים רבים של דלתות כניסה המשלבות עץ עם מתכת במינונים משתנים, הן מטעמים אסתטיים והן מטעמי בטיחות (עמידות בפני פריצות וכו').

לסיכום, דלתות כניסה מעץ מציעות מראה טבעי, חמים ונעים בבית, ומשתלבות היטב עם סגנונות עיצוב פנים רבים. המגוון הרחב הקיים בתחום זה בארץ כיום מאפשר כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו למצוא דלת כניסה מעץ מלא, דמוי עץ או עץ משולב, אשר תתאים בדיוק לטעמנו ולצרכינו.